شرایط و نحوه ثبت‌نام جشنواره نانو

باشگاه نانو در سال جاری و همراستا با جشنواره‌‏های دانش آموزی کشور، سیزدهمین نمایشگاه ملی دستاوردهای دانش‏‌آموزی فناوری نانو را برگزار می‌کند. شرکت­کنندگان می­توانند طرح و مستندات خود را در بخش­های مختلف، در بازه زمانی ۲ مرداد ماه تا ۳۱ شهریورماه سال جاری، در سامانه نمایشگاه ملی دستاوردهای دانش‌آموزی نانو ثبت نمایند. آثار رسیده به نمایشگاه ملی دستاوردها پس از بررسی و رفع نواقص احتمالی، توسط داوران ارزیابی می­شود. درصورت درخواست داوران و لزوم ارائه شفاهی طرح توسط نویسندگان آن­، از دانش‌آموزان برای ارائه طرح خود بصورت حضوری یا آنلاین دعوت خواهد شد.

برگزیدگان مرحله کشوری جشنواره جوان خوارزمی، سومین جشنواره علمی- پژوهشی پژوهشسراهای دانش‌آموزی (رتبه‌های یک و دو)، جشنواره نوجوان خوارزمی (رتبه یک)، جشنواره اکسیر (رتبه یک) و جشنواره فرهیختگان جوان (رتبه یک) در حوزه فناوری نانو پس از ثبت نام در نمایشگاه ملی دستاوردهای دانش‌آموزی نانومستقیما به مرحله حضوری نمایشگاه ملی دستاوردهای دانش‌آموزی نانو راه پیدا می‌کنند.

 

 

پرسش های متداول

زمان شروع ثبت نام نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی نانو چه تاریخی است؟

۱- زمان شروع ثبت نام  نمایشگاه ملی دستاوردهای دانش آموزی نانو چه تاریخی است؟ شروع ثبت نام از تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ می باشد.

 

زمان شروع ثبت نام نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی نانو چه تاریخی است؟

ابتدا باید از قسمت عضویت بالای سایت عضو سایت باشگاه نانو شده و سپس در صفحه نمایشگاه ملی دستاوردهای نانو، از قسمت ثبت نام اقدام به ثبت نام نمایید.

آیا دفعات ثبت نام در نمایشگاه ملی دستاوردهای دانش آموزی نانو دارای محدودیت است؟

 تا زمانی که دانش آموز هستید می‌توانید شرکت کنند

ثبت نام در جشنواره هزینه دارد؟

ثبت نام در مرحله اول جشنواره برای هر تیم ‌۲۰۰۰۰ تومان هزینه دارد.

آیا گواهی حضور به همه دانش‌ آموزان داده می‌شود؟

به تمام دانش آموزان پذیرفته شده که به مرحله حضوری حضور برسند گواهی حضور، تعلق می‌گیرد.

 

برای آمادگی و شرکت در نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی نانو چه منابعی را مطالعه کنیم؟

منابع پیشنهادی جهت آموزش بیشتر و بهتر مفاهیم فناوری نانو وجود دارد که از آن جمله کتاب علوم و فناوری نانو جلد ۱، علوم و فناوری نانو جلد ۲، کتاب مفاهیم اولیه فناوری نانو و کاربردهای آن در شیمی، خواهیم اولیه فناوری نانو و کاربردهای آن در فیزیک، مفاهیم اولیه فناوری نانو و کاربردهای آن در زیست شناسی، کتاب نگاهی نو به دنیای نانو و مبانی علوم و فناوری نانو می باشند

نحوه ارزیابی مقالات به چه صورت است؟

ارزیابی مقالات توسط داوران تخصصی صورت میگیرد و جدید بودن کار و درست و دقیق و کامل بودن آنها با توجه به منابع و توسط اساتید ارزیابی می شود.

آیا ثبت نام در جشنواره مختص گروه سنی خاصی می‌باشد؟

جشنواره دانش‌آموزی برای ابتدایی دوره دوم تا متوسطه دوره دوم مجاز است

برای انجام پروژه‌های دانش آموزی به کجا مراجعه کنیم؟

برای استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی و بهره‌گیری از مشاوره اساتید می‌توانید به آزمایشگاه‌ها و پژوهشسراهای عضو شبکه توانا مراجعه کنید.

زمان پایان ثبت نام و ارسال آثار جشنواره چه زمانی است؟
ثبت نام تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ ادامه دارد.