چهارشنبه 02 تیر 1400 کد خبر: 100

4215

وبینار رایگان آشنایی با فناوری نانو

باشگاه نانو
 این روزها همه جا صحبت از فناوری نانو است، در اخبار، در تبلیغات فروشگاه ها و برندهای پوشاک و در مترو و خیابان های شهر... اما فناوری نانو چیست؟ و چرا این همه جا صحبت از این فناوری است؟ فناوری نانو فناوری جدیدی است که با تغییر در خواص مواد محصولات جدیدی را به بازار معرفی کرده که می توانند در آینده نه تنها زندگی مان را راحت تر کنند  بلکه زندگی مان را دچار تحولی عظیم خواهند کرد. . به کمک نانوفناوری گوشی های تلفن همراه مان هر روز نازک تر و پیشرفته تر می شود و بزودی تبلت هایی وارد بازار می شوند که براحتی تا می شوند، و شما می توانید تبلت تان را تا کنید و در جیب تان بگذارید!! دانشمندان در حوزه پزشکی و نانوفناوری نانوربات هایی را خواهند ساخت که وارد بدن می شوند و بیماری های صعب العلاج و سرطان ها را درمان خواهند کرد.

 آینده فرزند خود را تضمین کنید!

به جرات می توان گفت که اگر کسی در آینده از فناوری نانو بی اطلاع باشد، در دنیای آینده حرفی برای گفتن ندارد. حتما یکی از دغدغه‌های شما این است که در آینده فرزندتان شغل مناسبی برای خودش پیدا کند و همه فکر و ذهنتان این است که چطور می توانید فرزندتان را برای کسب موفقیت بیشتر آماده سازید. باید بگوییم که با یادگیری فناوری نانو  فرزندتان می تواند فرد موفق تری در شغل آینده اش باشد. با توجه به اینکه فناوری نانو یک رشته میان رشته ای است ، یادگیری آن می تواند در همه شغل ها فرزندتان را تواناتر کند. اگر فرزندتان در آینده پزشک شد، با دانستن فناوری نانو می تواند از روش های جدید ی که به کمک نانوفناوری توسعه یافته اند، بیمارانش را درمان نماید. یا اگر مهندس عمران شد، نمای بیرونی برج و ساختمان بلندی که می سازد همیشه تمیز خواهد ماند و لک و کثیفی را به خود نمی‌گیرند.

 

چگونه فرزندتان را با فناوری نانو آشنا نمایید؟

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که فرزندتان از چه سنی می تواند با فناوری نانو آشنا شود؟ چطور می تواند فناوری نانو را بیاموزد؟ برای یادگیری این فناوری به کجا باید مراجعه نماید؟ خبر خوبی که به شما می دهم این است که فرزندتان میتواند از همین دوران دانش‌آموزی با فناوری نانو آشنا شود و آن را یاد بگیرد. فناوری نانو در کشور ما پیشرفت های زیادی داشته است وکشور ما جایگاه خوبی در دنیا در حوزه فناوری نانو دارد.  ستاد ویژه توسعه فناوری نانو  با تاسیس باشگاه دانش آموزی نانو این امکان را برای دانش آموزان فراهم کرده که  با شرکت در دوره های آموزشی و مطالعه مقالات و محتواهای آموزشی که در اختیار شان قرارمی دهد، این فناوری جذاب و جالب را به آنها آموزش دهد.

 

وبینار نانو برای همه (آشنایی با فناوری نانو)

باشگاه نانو از شما دوستان عزیز دعوت می نماید تا در وبینار رایگان آشنایی با فناوری نانو (نانو برای همه) شرکت کنید و پاسخ باقی سوالات خود در زمینه علم نانو را بیابید.

تاریخ و ساعت وبینار: سه شنبه ۸ تیر ماه ساعت ۱۹ تا ۲۱

 

نحوه حضور در وبینار

برای حضور در وبینار در تاریخ سه شنبه ۸ تیر ماه ساعت ۱۹ بر روی لینک زیر کلیک کنید و در وبینار آشنایی با فناوری نانو شرکت کنید.

لینک وبینار نانو برای همه (رایگان)

https://edu-online.nanoclub.ir/nano-webinar/

راستی اگر دوستان و آشنایانی دارید که به فناوری نانو علاقمند هستند، لینک بالا را برایشان ارسال کنید تا آنها نیز در این وبینار رایگان شرکت کنند.